Klachten- en geschillenprocedure

KidzEigen doet haar uiterste best om de behandeling goed te laten verlopen en werkt volgens de beroepscode van de Nederlandse Vereniging van Pedagogen en Onderwijskundigen (NVO). Het is echter mogelijk dat je desondanks niet tevreden bent over de geboden hulp.

Heb je vragen of opmerkingen over de diensten van KidzEigen? Ben je ontevreden over bepaalde zaken of zie je dingen anders? Laat het me alsjeblieft weten: samen los ik het graag op. Door met elkaar te praten en naar elkaar te luisteren, komen we er waarschijnlijk al snel uit.

Klachten- en Geschillenregeling Klachtenportaal Zorg

Het kan zijn dat je - ondanks een gesprek - ontevreden blijft. KidzEigen is aangesloten bij de klachten- en geschillenregeling van Klachtenportaal Zorg. In de Klachtenprocedure is meer informatie te vinden. Je kunt contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt je bij het indienen en de verdere afhandeling van je klacht. De volledige tekst van de Klachtenregeling kan bij KidzEigen of Klachtenportaal Zorg worden opgevraagd.

Vanaf 2021 publiceert KidzEigen hier jaarlijks het klachtenjaarverslag.
In 2022 heeft KidzEigen geen klachten ontvangen. Klachtenjaarverslag 2022.pdf
In 2021 heeft KidzEigen geen klachten ontvangen. Klachtenjaarverslag 2021.pdf
In 2020 heeft KidzEigen geen klachten ontvangen. Klachtenjaarverslag 2020.pdf

Beroepscode NVO

Omdat de orthopedagoog van KidzEigen lid is van de NVO, is het ook mogelijk een klacht in te dienen bij de NVO. Kijk voor meer informatie over de klachtenregeling van de NVO of een toelichting op de beroepscode op de website van de NVO . Hier vind je tevens de folder ‘U heeft een klacht?’ , waarin de NVO vertelt wat de beroepscode inhoudt en hoe het tuchtrecht van de NVO werkt.