Klachten- en geschillenprocedure

KidzEigen doet haar uiterste best om de begeleiding goed te laten verlopen en werkt volgens de beroepscode van de Nederlandse Vereniging van Pedagogen en Onderwijskundigen (NVO). Het is echter mogelijk dat je desondanks niet tevreden bent over de geboden begeleiding.

Heb je vragen of opmerkingen over de diensten van KidzEigen? Ben je ontevreden over bepaalde zaken of zie je dingen anders? Laat het me alsjeblieft weten: samen los ik het graag op. Door met elkaar te praten en naar elkaar te luisteren, komen we er waarschijnlijk al snel uit.

Klachten- en Geschillenregeling Psychische en Pedagogische Zorg (P3NL)

Het kan zijn dat je - ondanks een gesprek - ontevreden blijft. KidzEigen is aangesloten bij de Klachten- en Geschillenregeling Psychische en Pedagogische Zorg (P3NL) en dan kun je contact opnemen met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt je bij het indienen en de verdere afhandeling van je klacht. Het inschakelen van een klachtenfunctionaris en het indienen van een klacht kan via www.klachtencompany.nl.

Beroepscode NVO

Vind je dat er in strijd is gehandeld met de beroepscode van de NVO en overweeg je een klacht voor te leggen aan het College van Toezicht van de NVO? Kijk dan voor meer informatie over de klachtenregeling van de NVO of een toelichting op deze beroepscode op de website van de NVO. Hier vind je tevens de folder ‘U heeft een klacht?’, waarin de NVO vertelt wat de code inhoudt en hoe het tuchtrecht van de NVO werkt.